Videotuotanto

ASIAKASTARINA

Referenssit kertovat yhteisen tekemisen tuloksista. Tuo onnistumiset uskottavasti esille asiakkaan kertomana.

Katso video

Glaston Oyj

"Laadukas video toimii erinomaisesti myynnin tukena."

- Mari Lehtinen, markkinointipäällikkö

Asiakaskokemus on meille tärkeää ja videotarinat toimivat kokemuksien jakamisessa erityisen hyvin. Tämä projekti toteutettiin pikaisessa aikataulussa ja myös kuvauksia tehtiin jaksoissa eri päivinä aikataulusyistä, mutta lopputulos on ehjä kokonaisuus, mistä kiitos Kipinän joustavalle ja luovalle tiimille. Pidempiaikainen yhteistyömme näkyy videoprojektien toteutuksen eri vaiheissa suunnittelusta tuotantoon. Kun toimintamme, ihmiset, ympäristö on jo tuttua on helppo yhdessä ideoida ja viedä ideoita käytäntöön – ja myös hypätä aivan uudenlaisiin projekteihin.

Leanware Oy

Videomarkkinoinnilla asiakaskokemus esille uskottavasti

- Case Leanware

Tuotimme Leanware Oy:lle asiakaskokemuksesta videotuotannon asiakasyrityksen logistiikkakeskuksessa. Videolla haluttiin tuoda esille uuden varastojärjestelmän hyödyt eri työvaiheissa työntekijöiden itsensä kertomina. Esimiehet päästettiin ääneen samalla kertaa kuvatussa Huippuvarasto-palkintovideossa, jossa prosesseihin syvennyttiin vielä yksityiskohtaisemmin. Molemmat videot kertovat rehellisesti ja vakuuttavasti Leanwaren WMS- järjestelmän toiminnasta käytännössä ja tuovat aidon asiakaskokemuksen uskottavasti esille.

Asiakastarina

Paras tapa vakuuttaa on tehdä se asiakkaan suulla. Asiakastarina tuo tarjoamienne ratkaisujen hyödyt esille uskottavasti. Se on myös erinomainen lahja uudelle yhteistyökumppanille.

 

Luomme lyhyen suunnittelupalaverin pohjalta kuvaussuunnitelman ja haastattelurungon, jolla varmistamme, että videolle saadaan taltioitua haluamanne näkökulmat referenssistä. Haastattelun ohella kuvaamme myös laajasti kuvitusmateriaalia, jossa asiakas käyttää tuotetta tai palvelua. Näin saadaan myös brändinne selkeästi esille videolla.

Hinnoittelu
Asiakastarinan kokonaistoteutus alkaen 2490€.  Kysy useamman videon kustannustehokkaasta kampanjahinnoittelusta.

Asiakastarinaa kannattaa hyödyntää esimerkiksi:

Lisätyöt

Mennäänkö suoraan asiaan? Ota yhteyttä.

Kerro meille vapaasti, mitä on mielessä. Me vastaamme mielellämme. Olipa ajatuksissasi sitten selkeät linjat tai vasta idean kipinä – suunnitellaan yhdessä mihin sitä lähdetään työstämään.

 

Voit kertoa tekstikentässä esimerkiksi:

 

  • Millaiseen tarpeeseen video olisi tulossa?
  • Milloin haluat tulla ilmaiseen ensimmäiseen tapaamiseen?
  • Jotain muuta, mitä?
 

Vieritä ylös

JäTÄ MEILLE YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

Olipa ajatuksissasi sitten selkeät linjat tai vasta idean kipinä – suunnitellaan yhdessä.